آسام کلود
. . .

خرید هاست وردپرس ایران

هاست وردپرس ایران در مراکز داده پرقدرت و پایدار ایران قرار دارد، به همین دلیل IP ایران را به شما ارائه می‌دهد. از آنجائیکه این سرویس یک میزبانی اشتراکی است، آدرس آی پی آن نیز اشتراکی می‌باشد. سرویس میزبانی وردپرس ایران به دلیل قرارگرفتن در چهارچوب اینترنت داخلی هم از پهنای باند وسیعی بهره می‌برد و هم در صورت قطع ارتباط با اینترنت جهانی، سایت‌های مهمانش را در دسترس کاربران نگه می‌دارد.

اکنون شروع کنید
email hosting

پلن‌های هاست پرسرعت وردپرس ایران

ما بهترین هاست وردپرس ممکن با استفاده از بهترین سخت افزار و نرم افزار ها را برای شما آماده کرده ایم. وردپرس هیچ گاه تا این حد محکم ، امن و سریع نبوده است.

پلن۱ پلن۲ پلن۳
مقایسه و انتخاب
100,000/تومان ماهیانه
200,000/تومان ماهیانه
300,000/تومان ماهیانه
فضا NVME 50 GB 100 GB 250 GB
تعداد سایت ۱ ۲ ۳
پهنای باند نامحدود نامحدود نامحدود
ساب دامین نامحدود نامحدود نامحدود
پلن۱ پلن۲ پلن۳
مقایسه و انتخاب
300,000/تومان ماهیانه
300,000/تومان ماهیانه
300,000/تومان ماهیانه

ویژگی برتر میزبانی وب

ترافیک نامحدود

بر روی تمامی پلن های لینوکسی

فایروال‌اختصاصی

جلوگیری از حملات DDos

سرعت و پایداری بسیار بالایی

پایداری و سرعت حداکثری سرورها

سوالی دارید؟

با ما از طریق زیر در تماس باشید :

server room

سوالات اغلب پرسیده شده

اگر پاسخ سوال خود را پیدا نکردید حتما با پشتیبانی تماس بگیرید.

به زبان ساده هاست وردپرس یعنی سرویس میزبانی مخصوص وردپرس که با تمام پیش نیاز های سیستم مدیریت محتوای وردپرس بهینه شده باشد. منابع کافی جهت فعاسازی قالب ها و افزونه های حرفه ای و سنگین وردپرسی در اختیار داشته باشد، توابع PHP کاملا بهینه و سازگار را با وردپرس و افزونه های آن در اختیار داشته باشد، و مهم تر از همه فضا و میزان cpu بالایی برای پردازش پروسه های وردپرسی شما در اختیار داشته باشد.

۱- هاست وردپرسی آسام کلود برای میزبانی از یک محیط وردپرسی طراحی شده و با استفاده از کشینگ چندلایه بر روی سرور هایی قدرتمند، سرعت شما به شدت افزایش خواهد یافت. ۲- تعداد سایت های میزبانی شده بر روی سرور اصلی به مراتب کمتر است و به همین دلیل شما می توانید از میزان منابع بیشتری بهره جویید. ۳- تعبیه یک لایه امنیتی مخصوص حملات وردپرس، از آسیب پذیری های بزرگ وردپرس جلوگیری می کند و ایمنی بالاتری را به سایت وردپرسی شما می بخشد.

تیم ما بصورت رایگان مرحل انتقال را انجام می دهند.