آسام کلود
. . .

خرید سرور ابری ایران

سرور ابری ایران مجموعه‌ای از سرورهای ادغام‌شده در بستر رایانش ابری است که در موقعیت جغرافیایی ایران قرار دارند. در این سرویس، چندین کامپیوتر پرقدرت به‌صورت موازی وظیفه سرویس‌دهی به کاربران را برعهده دارند. به‌دلیل قرارگیری دیتاسنتر سرورها در ایران، به آن سرور ابری ایران گفته می‌شود. سرور مجازی ابری ایران سرعت و آپتایم بالا و قیمت مناسبی دارد.

سفارش
vps image

خرید سرور ابری ایران

  • کلود سرور ایران پایداری بالایی دارد و با سرویس‌دهی هم‌زمان چند سرور، داده‌ها همیشه در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. این امر باعث آپتایم ۹۹/۹۹ درصدی کسب‌وکارهی اینترنتی می‌شود.
  • در سرور ابری ایران روزانه، ارتقا منابع به‌صورت لحظه‌ای انجام می‌شود. درصورت نیاز به کاهش یا افزایش منابع، تنها باید آن را درخواست کنید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن تغییرات اعمال شوند.
  • خرید سرور ابری ایران در مقایسه‌ با سایر سرورها ارزان‌تر خواهد بود و با وجود استفاده از امکانات فوق‌العاده، هزینه کمتری پرداخت می‌کنید.
  • در سرور ابری ایران می‌توانید روزانه از انواع کنترل‌پنل‌های محبوب بهره‌مند شوید.
  • در سرور ایران می‌توان از دسترسی Administrator برای سیستم‌عامل ویندوز و دسترسی Root برای سیستم‌عامل‌ لینوکس و توزیع‌های آن استفاده کرد.
hosting
hosting

موارد استفاده

مناسب برای میزبانی سایت و اپلیکیشن

سرور ابری ایران یکی از بهترین سروریس‌های میزبانی ابری آسام کلود با هزینه ارزان و منابع باکیفیت است. شما می توانید با پرداخت هزینه منابع براساس مصرف از حافظه رم، درایوهای ذخیره‌سازی، پهنای باند و سی‌پی‌یو پرقدرت و پرسرعت بهره‌مند شوید.

مناسب برای سازمان ها و سامانه های اینترنتی

سرورهای ابری ایران در بهترین نقاط جغرافیایی ایران قرار گرفته‌اند و منابع را با قدرت و سرعت بالا در اختیار کسب‌وکارها قرار می‌دهند. با خرید سرویس ابری ایران IP اختصاصی ایران به کسب‌وکارها تعلق می‌گیرد. سرویس‌های آسام کلود امنیت بالایی دارند و به‌دلیل استفاده از سخت‌افزارهای پرقدرت و به‌روز، پایداری بالایی را برای کسب‌وکارها فراهم می‌کنند. بنابراین اگر به‌دنبال بهترین سرور ابری ایران با هزینه ارزان و منابع باکیفیت هستید، سرور ابری ایران آسام کلود بهترین گزینه برای‌تان است

سوالی دارید ؟

میتوانید از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید:

server room

سوالات متداول

با سرویس های میزبانی آسام کلود با خیال راحت به توسعه کسب و کارتان بپردازید.

سرور ابری ایران به چندین سرور متصل به هم در بستر ابری گفته می‌شود که دیتاسنتر سرورهای آن در کشور ایران قرار دارد.

سرور ابری ایران و خارج در کیفیت و منابع تفاوتی باهم ندارند و تنها تفاوت آن‌ها محل قرارگیری دیتاسنترها است. در سرور ابری خارج، دیتاسنترها در نقاط مختلف کشورهای خارجی قرار می‌گیرد.

هزینه خرید سرور ابری ایران آسام کلود به‌ازای میزان منابع مصرفی محاسبه می‌شود. پلن‌های مختلف روزانه، ماهانه، ۳ ماهه، ۶ ماهه و سالانه با منابع دلخواه قابل خریداری است.

در کلود سرور ایران فضای رم اختصاصی و پردازنده بین سرورها اشتراکی است.