آسام کلود
. . .

خرید سرور اختصاصی ایران

با خرید سرور اختصاصی ایران آسام کلود که بر روی دیتاسنترهای مطرح ایران میزبانی می‌شوند کیفیت بالا را تجربه کنید . سرور اختصاصی ایران با فایروال قدرتمند سخت افزاری و شبکه ای و پردازنده های قدرتمند بهینه شده و سخت افزارهای G8 و G9 همچنین هارد پرسرعت SSD و NVMe ، امنیت ، سرعت و پردازش بالا را برای شما فراهم می سازد.

سفارش
vps image

سرور اختصاصی ایران آسام کلود

  • تجربه سرعت بالا با سخت افزار نسل G8 و G9 در کنار هارد SSD و NVMe
  • سرور ها بر روی دیتاسنترهای قدرتمند ارائه می‌شوند
  • پیکربندی تخصصی هارد سرور برای بالا بردن سرعت و امنیت دیتا
  • محافظت از حملات brute force ، حملات بر روی SSH و RDP
  • پورت ۱ و ۱۰ گیگابیت اختصاصی برروی شبکه ای که با فایروال و پیکربندی حرفه ای روتر همیشه آنلاین میباشد
  • امکان راه اندازی سیستم عامل های لینوکسی و ویندوزی
  • نصب مجازی ساز های VMWARE , KVM بر روی سرورها
hosting
hosting

سرور اختصاصی ایران

تفاوت سرور اختصاصی با سرور مجازی

در سرور اختصاصی با توجه به در اختیار داشتن تمامی بازده (Performance) سخت افزار (قدرت پردازش سی پی یو ، رم و تمامی سرعت خواندن (Read) و نوشتن (Write) ، پهنای باند و … ) ، شما تمامی منابع را به صورت مستقیم استفاده میکنید اما بر روی سرور مجازی فقط منابعی مانند رم و ظرفیت هارد ارائه شده به صورت اختصاصی بوده و منابعی مانند سی پی یو به صورت اشتراکی استفاده میشود.

سیستم عامل سرور اختصاصی

بر روی سرور اختصاصی میتوان تمامی نسخه های سیستم عامل های لینوکسی و ویندوزی را به صورت مستقیم نصب کرد . در صورتیکه قصد دارید تعدادی سرور با منابع و سیستم عامل متفاوت بر روی سرور اختصاصی داشته باشید ، می توان مجازی سازی (vmware ، KVM و … ) نصب کرد.

سوالی دارید ؟

میتوانید از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید:

server room

سئوالات متداول

البته ! شما در سرور های اختصاصی میتوانید از سیستم های مجازی سازی مانند KVM Esxi و.. استفاده کنید ، برای این مورد با ما در تماس باشید تا شما را در این خصوص راهنمایی کنیم

بله . شما میتوانید در زمان روند سفارش دوره سرویس خود یک ماه ، سه ماه ، شش ماه و یک سال انتخاب کنید در دوره های شش ماه و یک سال ۱۰ درصد تخفیف بر روی پلن ها لحاظ شده است

هیچ محدودیتی در میزبانی تعداد وبسایت بر روی سرور اختصاصی وجود ندارد ، فقط منابع سرویس شما مهم است . که برای میزان حدودی منابع مصرفی هر وبسایت خود میتوانید با ما در تماس باشید تا در انتخاب سرور اختصای منابع شما را راهنمایی کنند.

نگران نباشید ، تمام پروسه انتقال وبسایت شما به سرور اختصاصی توسط تیم پشتیبانی آسام کلود برای شما انجام میشود . فقط پس از خرید سرور اختصاصی کافیست به کارشناسان ما در تماس باشید تا شما را در روند انتقال آگاه سازند .