آسام کلود
. . .

گواهینامه SSL

گواهی SSL راه‌حلی مناسب جهت برقراری ارتباطات ایمن میان یک سرویس‌دهنده و یک سرویس‌گیرنده است. این پروتکل امنیت انتقال داده‌ها را در اینترنت برای مقاصد گوناگون تأمین می‌کند. در این پروتکل، داده‌ها بین سرویس‌دهنده و گیرنده رمزگذاری می‌شوند؛ به همین دلیل، داده‌ها در مسیر انتقال، حفاظت‌شده باقی می‌مانند و امکان شنود اطلاعات از بین می‌رود.

سفارش
vps image

پلن های خرید

لطفا با توجه به دامین و نیاز خود پلن را انتخاب نمایید:

گواهینامه SSL

چرا SSL برای وب سایت شما ضروری و با اهمیت است؟

  • رمزگذاری امن ارتباطات با وب‌سایت شما
  • اهمیت بسیار بالای SSL در مروگر‌های مدرن وب
  • حفاظت از حریم خصوصی و اطلاعات کاربران
  • اهمیت بسیار بالا در سئو و امتیاز دهی موتورهای جستجو
  • موردنیاز برای دریافت نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره
hosting
hosting

گواهی SSL دامنه (DV)

گواهی SSL دامنه (DV) Domain Validated در این نوع از گواهی SSL شرکت صادر کننده SSL، اعتبارسنجی را بر اساس نام دامنه انجام می‌دهد. این گواهی برای صاحبان وب‌سایت‌های شخصی و اشخاص حقیقی که می‌خواهند سایت آن‌ها با https آغاز شود مناسب است. البته شرکت‌ها و اشخاص حقوقی نیز می‌توانند از این نوع گواهینامه استفاده کنند.

گواهی SSL سازمانی (OV)

Organization Validated این نوع گواهی SSL علاوه بر تأمین امنیت، اعتبار کسب‌وکار و تجارت اینترنتی را نیز تأیید می‌کند و سطح اعتبار بسیار بالاتری نسبت به گواهینامه DV دارد. این نوع گواهینامه، فقط به اشخاص حقوقی و صاحبان کسب‌وکار دارای مدارک رسمی دولتی قابل‌واگذاری است.

گواهی SSL گسترده (EV)

Extended Validation گواهی SSL EV، اعتبار و ارزش بیشتری نسبت به OV دارد؛ و معمولاً شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ از این نوع گواهینامه استفاده می‌کنند.

سوالی دارید ؟

میتوانید از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید:

server room

سوالات متداول

در زیر سوالاتی که اغلب کاربران پرسیده انده لیست شده اند :

هزینه‌ گواهی بر اساس شرکت صادر کننده و همینطور قدرت رمزگذاری (Encryption) متفاوت است.

گواهینامه WildCard نام دامنه را به همراه تمامی زیر دامنه های آن (Sub-domain) ایمن می کند و نیازی به تهیه گواهی نامه مجزا برای هر سایت نیست.

نصب SSL به صورت رایگان توسط آسام کلود انجام می‌گردد و شما تنها هزینه صدور و تمدید سالانه آن را پرداخت می‌کنید

به صورت مختصر و کلی اگر بخواهیم بگوییم تفاوت‌ها در ۱. پشتیبانی ۲. گارانتی ۳. مدت زمان اعتبار ۴. نوع گواهی ۵. سطح اعتبار ۶.سطح اعتماد ۷. سطح امنیت است. به عبارت دیگر گواهی رایگان فقط به شما HTTPS می‌دهد و تنها شباهت گواهی رایگان و خریداری شده در همین مورد است لیکن گواهی رایگان هیچ پشتیبانی و گارانتی ندارد – مدت زمان اعتبار این گواهی‌ها کوتاه است و می بایست مدام تمدید شود – فقط گواهی DV دارند و اگر شما به گواهی OV و EV نیاز داشته باشید می بایست حتما خریداری شود