آسام کلود
. . .

نمایندگی هاست وردپرس

کسب‌وکار نمایندگی هاست وردپرس (Reseller WordPress Hosting) روش درآمدزایی آسان از طریق اینترنت است. در این روش شما با سرمایه اولیه مشخص و کمی اطلاعات می‌توانید برند خود را بسازید و کار خرید و فروش هاست را شروع کنید.

اکنون شروع کنید
email hosting

پلن‌های نمایندگی هاست پرسرعت وردپرس

ما بهترین هاست وردپرس ممکن با استفاده از بهترین سخت افزار و نرم افزار ها را برای شما آماده کرده ایم. وردپرس هیچ گاه تا این حد محکم ، امن و سریع نبوده است.

پلن۱ پلن۲ پلن۳
مقایسه و انتخاب
100,000/تومان ماهیانه
200,000/تومان ماهیانه
300,000/تومان ماهیانه
فضا NVME 50 GB 100 GB 250 GB
تعداد سایت ۱ ۲ ۳
پهنای باند نامحدود نامحدود نامحدود
ساب دامین نامحدود نامحدود نامحدود
پلن۱ پلن۲ پلن۳
مقایسه و انتخاب
300,000/تومان ماهیانه
300,000/تومان ماهیانه
300,000/تومان ماهیانه

ویژگی برتر میزبانی وب

تجربه‌ی نهایت سرعت و امنیت

برای کنترل قیمت‌گذاری، گزینه‌های پرداخت، صورت‌حساب، پیکربندی پلن‌های هاستینگ، مدیریت تیکت‌های پشتیبانی و… ابزارهای انعطاف‌پذیری در اختیارتان قرار می‌دهیم.

پشتیبانی کسب و کار شما

با ارائه‌ی بهترین سخت افزارها و جدیدترین فناوری‌ها، مسیرهای تازه‌ای برای دریافت نمایندگی هاست طراحی کرده‌ایم. با وب‌سرورهای قدرتمند LiteSpeed، امنیت بالای ضد حمله‌ی DDoS و پشتیبانی از نسخه 8PHP هیچکس ناراضی نخواهد بود!

امکان کنترل انعطاف پذیر پلن ها

با دریافت نمایندگی هاست وردپرس آسام کلود، مشتریان‌ شما از سرویس‌ پشتیبانی ۲۴ ساعته لیمو برخوردار می‌شوند. در پشتیبانی فنی آسام کلود از طریق چندین پلتفرم آماده‌ی پاسخ‌دهی،عیب‌یابی و حل مساله هستیم.

سوالی دارید؟

با ما از طریق زیر در تماس باشید :

server room

سوالات اغلب پرسیده شده

اگر پاسخ سوال خود را پیدا نکردید حتما با پشتیبانی تماس بگیرید.

هاست نمایندگی وردپرس یا Reseller WordPress Hosting گزینه‌ای است که به شما اجازه می‌دهد در منابع یک شرکت خدمات هاستینگ شریک شوید و پلن‌های مهندسی شده و برنامه ریزی شده را به مشتریان خودتان بفروشید. آن هم بدون نیاز به تخصص و بدون این که هیچ نام یا لوگویی از سمت سرویس‌دهنده‌ی هاستینگ روی‌ کسب و کارتان باشد!

۱- هاست وردپرسی آسام کلود برای میزبانی از یک محیط وردپرسی طراحی شده و با استفاده از کشینگ چندلایه بر روی سرور هایی قدرتمند، سرعت شما به شدت افزایش خواهد یافت. ۲- تعداد سایت های میزبانی شده بر روی سرور اصلی به مراتب کمتر است و به همین دلیل شما می توانید از میزان منابع بیشتری بهره جویید. ۳- تعبیه یک لایه امنیتی مخصوص حملات وردپرس، از آسیب پذیری های بزرگ وردپرس جلوگیری می کند و ایمنی بالاتری را به سایت وردپرسی شما می بخشد.

تیم ما بصورت رایگان مرحل انتقال را انجام می دهند.